Kroz franšiznu saradnju, mreža benzinskih stanica Nestro Petrol će u 2014. godini biti bogatija za više od 30 pumpi. Početak realizacije je početkom sljedeće godine, kaže Njegoš Kutić, načelnik maloprodaje Optima grupe iz Banja Luke. Poslovnim partnerima nudimo korektnu poslovnu saradnju. Koncept je takav da nema uslovaljavanja osim standardnih procedura koje se nalaze u okviru Nestro Grupacije. Putem franšize naš partner ostaje vlasnik svoje firme i zadržava svoje radnike. Na taj način partner dobija sve kreditnne kupce Nestro petrola koji na tim pumpama mogu da ostvaruju sve pogodnosti koje imaju i na Nestrol pumpama. Kada su u pitaju fizička lica-kupci, oni će i na franšiznim pumpama biti u takozvanom lojaliti sistemu. Takođe, kompletan marketinški nastup, koji organizuje Nestro, od klasičnog reklamiranja pa sve do nagradnih igara odnosiće se i na franšizne pumpe. Na ovaj način Nestro nudi odlične uslove za franšizne partnere.
Kroz franšiznu saradnju, mreža benzinskih stanica Nestro Petrol će u 2014. godini biti bogatija za više od 30 pumpi...
Početak realizacije je početkom sljedeće godine, kaže Njegoš Kutić, načelnik maloprodaje Optima grupe iz Banja Luke.
- Poslovnim partnerima nudimo korektnu poslovnu saradnju. Koncept je takav da nema uslovaljavanja osim standardnih procedura koje se nalaze u okviru Nestro Grupacije. Putem franšize naš partner ostaje vlasnik svoje firme i zadržava svoje radnike.
Na taj način partner dobija sve kreditnne kupce Nestro petrola koji na tim pumpama mogu da ostvaruju sve pogodnosti koje imaju i na Nestrol pumpama. Kada su u pitaju fizička lica-kupci, oni će i na franšiznim pumpama biti u takozvanom lojaliti sistemu. Takođe, kompletan marketinški nastup, koji organizuje Nestro, od klasičnog reklamiranja pa sve do nagradnih igara odnosiće se i na franšizne pumpe. Na ovaj način Nestro nudi odlične uslove za franšizne partnere - ističe Kutić.
Kad je riječ o širenju maloprodajne mreže Nestro, Kutić je rekao da je u dugoročnom strateškom planu povećanje broja pumpi ne samo u BiH već i u zemlje regiona.
Ipak, poseban akcenat je na domaćem tržištu i to na tržište Sarajeva. Tuzle, Zenice, Mostara, Bihaća i Hercegovine. U tom smislu je razvijen projekat zajedničkog nastupa na tržitu, a najbrži način je upravo kroz koncept franšize.